maanantai 22. lokakuuta 2012

Ramsor och tidningar

Tjena!
"Rosor är röda och världen är stor. Jag har en kniv och jag vet var du bor." De klokaste orden jag någonsin hört ;) Nå egentligrn har jag inte hört dom, men det stod på facebook. Alltså när jag såg det så började jag och skratta som värsta galningen! Nä, inte riktigt ändå... Kanske... Men i alla fall, idag har jag varit ute med Julia och våra hundar. Det var helt skönt att få frisk luft, det ända felet var att när jag gick efter länken hem drog Tintti helt jätte mycket! Inte roligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen? Kanske titta lite på tv och läsa glitter. Glitter är en av mina bästa tidningar som jag typ prenumererar på. Med det där "typ prenumererar" menar jag att jag kommer att få vad det väl 7 nummer av den. Nästa nummer får jag någon gång i november. Måste vänta en ganska lång tid, men månne jag inte klarar mig ;) Andra bra tidningar som jag då och då läser är julia och tiger beat :)
Kramis<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti