perjantai 26. lokakuuta 2012

Hejssan svejssan!
Hade idag i jumppan att man skulle hoppa på en trampett på typ en ribbstol (kommer inte ihåg om det heter så?). Ja, men i varje fall så det var lite skrämmande när man skulle hoppa upp på ribbstolen så att man liksom landade stående på den. Sen var där ännu en trampett bakom ribbstolen som man skulle hoppa på efter att man landat på ribbstolen. När vi några gånger hade hoppat på den fick man välja om man ännu forsatte att göra samma sak eller om man ville prova att hoppa över ribbstolen. Jag valde att inte hoppa över ribbstolen :D Hoppas ni förstod vad jag menade xD Efter skolan for jag till pappa med tåg (nu är jag hos honom). Före tåget for var jag och köpte en tonfisk subway, mums! :) Har inte gjort riktigt något efter det. Ha en bra forsättning på fredagen ;)
Kramar<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti