perjantai 19. lokakuuta 2012

Lite allt

Hellooo!
Hade idag artförhör i biolla och det gick bra :) Fick ut också provet som jag redan för ganska länge sedan fick veta vad vitsordet var. Men bara om ni inte kommer ihåg, så fick jag 9+. Jag skulle idag fara till min pappa, men han är väl sjuk... Var idag med mamma, Alex och mammas nån kompis och äta till Lojo till en restaurang. Den hette någo armoilla, amoreilla eller någo ditåt i alla fall :D Hann inte titta på x-faktor därför när vi var och äta :( Nåjaa... Kommer kanske att titta på uusintan som väl kommer imorgon. Men har inte några planeringar till det här veckoslutet. Kommer bara om jag orkar och om jag har tålamod, för datorn är ganska långsam ibland, att byta lite design. Måste hitta på något kiva. Jag vet nu inte om man kan kalla det för någo planeringar om jag ska läsa till modda provet som vi har på onsdagen. Har inte så mycket till det, bara adjektiv och substantiv. Men jag vill inte mera skriva om någo prov eller skolan för nu är det fredag, och det betyder att det är början på ett veckoslut, och på veckoslutet vill jag inte tänka för mycket på skolan. Nå nu pratar jag igen... Joo... Jag är sen lite konstig ibland, som ni säkert har märkt ;) Jaa, sen ska jag öva på piano läxan så att jag kan den som rinnande vatten. Jag har ju sen dans på söndage. Dansen hade höstlov förra veckan, om man kan säga så eller om det ens låter klokt.
Kramisar<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti