lauantai 20. lokakuuta 2012

Kläder och mat

Hey!
Var idag och shoppade till iso omena. Köpte tre toppin, två långärmade, en typ neule och skor :) Eller int var det jag som betalade dom utan det var nog mamma. Vi var och äta till chicos. Det var nog gott, men jag och mamma beställde samma mat (någon osthamburgare). Så vi ville ha biffen som varf där i mellan helt well done, men vi fick den som medium. Vi skickade tillbaka hamburgarna och det tog ganska lång tid innan vi fick nya portioner. Men som tur var dom sen well done. För jag kommer ihåg när jag var med min mamma, Alex, min moster och mina två kusiner till Teneriffa för ganska länge sedan. Så när vi var på en restaurang på kvällen, så beställde jag en biff som skulle vara well done. Men först gången var den inte det, och inte heller andra. Och vi måste säkert skicka den tillbaka typ tre gånger! Jag orkade inte mera vänta för jag var så hungrig så mamma måste ge sin portion åt mig. Men till sist kom den som well done till bordet (som tur!). Men jaa... Jag kommer säkert att spendera resten av kvällen framför datorn eller tv:n :)
Kram<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti