tiistai 23. lokakuuta 2012

Jee jee!

Hay!
Bakade bulla idag i hussan. De blev jätte goda! Åt säkert 4 st. :) Så ni förstår säkert hur goda dom var eller? Ja, imorgon har jag modda prov. Tycker att det är lätt, så kommer säkert att klara av provet hur lätt som helst imorgon. Efetr skolan läste jag läxor, spelade piano och städade... Måste tömma och fylla diskmaskinen och damsuga mitt rum. Jag räknar inte med det men sen måste jag också sätta Alex skor i tvättmaskinen, jippiii...! Så har min dag gått idag hittills. Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen. Kanske äta lite bulla, för vi fick ta hem bulla om det blev över. Nu har jag 6 st kvar ger en åt Alex (eller kanske 2?), en åt mamma om hon vill ha och sen blir det i alla fall 3 över åt mig :D Nä, int kommer jag att äta så många bullor. På riktigt så kommer jag att äta en :) Ja, mera har jag inte att skriva om idag.
Kramizar<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti